About me

My photo
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
going 21 years old.
port dickson, Malaysia
taking business administration in marketing- UNITEN
a caliph of allah, an ummah of rasullulah <3

Sunday, April 24, 2011

nak minum cendol :)

assalamualaikum :)

tetiba aku teringin nak minum cendol dengan mee rojak, tetiba teringat makan cendol kat pilah, tetiba teringat pernah makan cendol dengan mee rojak kat pilah dengan kawan kawan, 


aku tahu mesti korang pernah tengok gambar ini kan ? yup aku nak qada' balik cerita yang tersangkut haritu. konon nyer tak sempat nak cerita. kononyer ~ hehe



kedai dia dekat je sebenarnyer, tapi tak dekat dengan matrik aku la. giler nak jalan kaki dari matrik pergi pekan pilah. hilang lemak lima kg. kedai dia dekat je dengan stesen bus kat pilah tu. aku rasa korang tahu kott.



perjalanan kami diteruskan berjalan jalan kat pekan pilah, first mmg nak teman nadia beli barang. oke lepas tu jalan jalan sekali BORINGGGGG !!! takde tempat nak jalan dah. oke kita carik tempat yang boleh menyeronokkan . 

1.
ULU BENDUL
serius mmg aku pun teringat nak pergi ulu bendul tu, walaupun dah bertahun duduk kat nogori sembilan nie, mana sempat nyah nak pergi ulu bendul tu, last aku pergi pun masa ada rombongan PBSM pergi ulu bendul masa zaman sekolah dulu, walaupun aku bukan ahli PBSM sebenarnyer. tu yang paling last aku pernah jejak kat ulu bendul la. tapi takjadi pergi sebab budak lelaki cakap diorang dah pergi minggu lepas. sedih ~ :(

2.
KAROEKA
karoeka ?? aku bukan minat sangat pun. tapi disebabkan ramai pulak yang minat karoeka. aku pun layan je la. aku dah cakap awal awal kalau nak karoke kat karoeka jamban tu mmg aku duduk luar je la. aku tak nak join. aku tak berapa minat sangat. oke diorang ckp karoeka ada kat econsaves. aku mana pernah tahu karoeka ada kat situ. sekarang baru tahu. hehe. sekali naik bus dah sampai kat situ. 
TUTUP LA PULOK !

dan akhirnyer kami kat disini jugak. kat kedai makan sebab perut aku LAPORRRR !








sebelum kitaorg naik. nmpk tak tayar bus tu pancit. patut la dari jauh aku tengok bus tu jalan senget semacam je. cuak gak nak naik tu. nasib la labi. tunggu la bus lagi satu datang ambik kitaorg.


dan kitaorang telah ketinggalan dua bus. tapi pengalaman kan semua tu :) thanks for everythings :)


Pengalaman Mengajar Kita Erti Kehidupan

:)

p/s :: aku pinjam lagu nie athia. aku suka giler lagu nie :)





No comments:

Post a Comment