About me

My photo
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
going 21 years old.
port dickson, Malaysia
taking business administration in marketing- UNITEN
a caliph of allah, an ummah of rasullulah <3

Friday, June 8, 2012

sebenarnya.

assalamualaikum.

hye. i'm a second year degree student. woots woots :P . sekarang dah masuk two weeks study. perangai pun kena jadi second year degree punya perangai. takboleh jadi perangai first year degree punya perangai. kata dah matured. kata kauuu ! hehe. class macam biasa, alhamdulilah. takut untuk sem makin mencabar itu biasa. lecturer pun okay okay bangattt nya dong. * ada markah lebih untuk ini tak ? hihi. macam biasa awal awal sem mcm ini sesi mencari buku sampai lebam. carik advertisments kat notice board ada tak senior nak jual buku, jual nota. nak harapkan kedai buku. "sorry dik, stock dah habis. minggu depan baru dapat." ayat common yang selalu kita dengar kalau pergi kedai buku. saya takjual buku, saya kasi pinjam boleh :). saya sayang nak jual buku sendiri.

bukan ini cerita sebenar.






yang sebenarnya *yuna



#1 chicken chop love from jentayu kopitiam, muadzam shah




#2 medan, indonesia




#3 flower girl.


dan bukan ini yang sebenarnya.

ini gambar terpilih yang terlintas di mata, terus ambik. motippp ? memang tade. sebab ianya insan insan terpilih tanpa sebab :P








terimakasih sebab kadang kadang buat kita rasa rindu . terimakasih sebab jadi hero pertama, kalau kita rindu, kita nangis. terimakasih sebab menjadi hero pertama dalam hidup kita. hero pertama yang buat rasa hidup kita dilindungi. terimakasih melayan kerenah gadismu yang bajet bajet gedik dengan heronya.  terimakasih kasih sayang yang meninggi bak langit ketujuh. kata kata semangat  yang ikhlas dari hati, kadang kala  kata semangat itu sungguh menyentuh jiwa ini. happy birthday ayah :).



#4 happy birthday ayah  :)

kekalkan kehenseman itu, biar semua orang jeles. hikhik :P

dan inilah yang sebenarnya.

p/s : iloveyou papa'S, iloveyou mama'S





No comments:

Post a Comment