About me

My photo
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
going 21 years old.
port dickson, Malaysia
taking business administration in marketing- UNITEN
a caliph of allah, an ummah of rasullulah <3

Wednesday, May 23, 2012

sanah helwah atikah

assalamualaikum.

hari ini 23.5.2012, lusa 24.5.2012, kulat 25.5.2012, tulat 26.5.2012. saya membilang hari untuk keputusan. saya menghitung hari untuk penghabisan cuti sem. dua minggu cuti memang takcukup. kerajaan bagi cuti satu bulan ke, dua bulan ke memang takpernah cukup. hidup ini memang takpernah cukup. orang bagi peha, dia nak betis pula. merapu mungkin :). before that, sanah helwah to atikahzulkepli  a.k.a jiran sebelah katil, a.k.a kawan kemana kemana, a.k.a kawan serumah, a.k.a ketawa menangis, a.k.a kakak tiri. woots woots ^.^


before birthday girl datang,

#1 <3

maaf kat muadzam takde kek macam secret recipes. ini je mampu. tapi sedappssss jugaksss. hikhik.

#2 <3

baju putih, tudung purple itu birthday girl kami :)

#3 <3

thanks. ahaks :')

#4 <3

sorry sebab buat tudung 16hinggit kau kena tepung. sorry sebab terdelay sambut birthday kau. exam berlambak maa time birthday kau tu. eh eh kau dah tua dari aku :P walaupun orang kata aku kakak, kau adik. sebab kau kecik dari aku. tapi nak ambik buku kat rak, kau tetap suruh aku tolong ambik kan, kan. hehe. happy birthday kakak ika.hihihi. i love you sayang <3

sanah helwah atikah zulkepli :)

p/s : ukulele terukir dibintang.





No comments:

Post a Comment