About me

My photo
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
going 21 years old.
port dickson, Malaysia
taking business administration in marketing- UNITEN
a caliph of allah, an ummah of rasullulah <3

Saturday, February 18, 2012

less is more #2

assalamualaikum :D

now playing
ashiteru :')

kurangkan manis dalam minuman. tambahkan manis dalam senyuman :) 
lebihkan qualiti daripada quantiti.
now, saya lebihkan qualiti daripada quantiti. berbual bila ia berqualiti, berdiam bila ia menjadi quantiti.
kerana masa itu emas. sebab itu saya mungkin tak ada dimata kasar, tapi sebenarnya saya ada disisi anda.

saya akan muncul bila ia qualiti. saya akan balas bila ia qualiti. 

ikhlas kawan dengan saya . saya taksombong :)


selamat malam :)

less is more, right ?
p/s : bertemu jangan jemu, berpisah jangan resah :) -ustaz anuar-


2 comments:

  1. ceh..de plak ustaz anuar nyee. hehe.
    syg betul kat ustaz ney :)

    ReplyDelete
  2. terlampau sayang kat ustaz anuar ini. hihihi.
    akak dulu ustaz anuar ajar jugak eh ?

    ReplyDelete