About me

My photo
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
going 21 years old.
port dickson, Malaysia
taking business administration in marketing- UNITEN
a caliph of allah, an ummah of rasullulah <3

Friday, January 13, 2012

itu tandanya

assalamualaikum. kalau takjawab dosa, kalau jawab sayang :)


setiap kata kata kau ucapkan
setiap ucapan kau kata kata kan
setiap susun atur katamu
ada tersiratnya.

setiap kata kau dalam kediaman
setiap diam dalam perbualan kau
setiap amarah kau
percayalah, ada tersiratnya.

setiap aku dalam kegelisahan
percayalah, kaulah bahunya.
setiap aku dalam ketakutan
percayalah, kaulah tangkalnya.
setiap aku dalam kesedihan
percayalah, kaulah kegembiraan aku.

mungkin puisi ini taksehebat ceritera cinta yang lain
percayalah kerana kau nilai yang hebat 
untuk aku ceritakan.

jika kau tiada
percayalah aku akan lumpuh.

tolong ada disisiku, pleaseee
aku rindu.



"malam kau bawalah rinduku
untuk dirinya yang jauh dariku" -ombak rindu-


portdickson.

p/s : exam dah habis bro.

No comments:

Post a Comment